Веб-студія «Sanao Design» надає послуги з контекстної Інтернет-реклами, яка є допоміжним джерелом у розкрутці сайту
Контекстна реклама - це вид реклами в Інтернет, що показується тільки потенційно зацікавленим у товарі або послузі користувачам. Контекстна реклама показується в результатах пошуку і на тематичних сайтух. У результатах пошуку вона показується відносно того ключового слова, по якому шукає інформацію користувач. Наприклад, у пошуковій системі Rambler.ru користувач шукає "пластикові вікна". Зверху й ліворуч від результатів пошуку йому відображаються контекстні оголошення по запиту "пластикові вікна" розміщені через систему контекстної реклами Бігун.
Контекстна реклама
На тематичних сайтух контекстна реклама показується в контексті змісту сторінки. Наприклад, на сторінці про вантажні перевезення будуть показуватися контекстні оголошення по темі перевезення вантажів.
Ми пропонуємо послуги з розміщення контекстної реклами в таких системах, як:
Google, Яndex, Rambler, Meта, Bigmir)net
Даний вид реклами в Інтернет відповідає сучасним інтересам користувача і останнім часом здобуває все більшу популярність в Інтернет. Найдієвішим засобом визначення інтересів користувача є пошукові системи, де контекстна реклама показується з конкретними пошуковими запитами.
Переваги контекстної реклами в Інтернет
- Зменшення витрат - немає необхідності платити за контакт з нецільовою аудиторією
- Збільшення ефективності - контекстна Інтернет реклама, у буквальному значенні підлаштовується під бажання користувача
- Спрощення планування - контекстна Інтернет реклама дає гнучкий інструмент для керування рекламними кампаніями і прогнозування результатів
Існують різні прийоми, здатні зробити контекстну рекламу в Інтернет більш ефективною. Один з них - це використання статистичного аналізу ефективності рекламних оголошень.
- CTR рекламних оголошень (тобто Clіck Through Rate - відношення числа натискань і переходів до числа показів).
Заходи на ключові сторінки сайту по оголошеннях реклами в Інтернет, тобто ті сторінки, які показують зацікавленість відвідувача в купівлі товару або послуги. Такими сторінками можуть бути: сторінка з формою замовлення, сторінка з контактною інформацією та ін.
- Повторні візити, що фіксують повторне звернення користувача до сайту - це, доречі, добрий показник ефективності Інтернет реклами.
- Час перебування відвідувача на сайті - приблизна оцінка (звичайно характеризується тривалістю сесії, фіксованої сервером).
- Кількість переглянутих сторінок.
На основі проведеного аналізу, формується оновлена рекламна кампанія. Період проведення кампанії з використанням Інтернет реклами становить один тиждень.
Як замовити контекстну рекламу
- Ми узгоджуємо список ключових слів, по яких буде здійснюватися розміщення контекстної Інтернет реклами.
- Формуємо план розміщення (вибираємо площадки й складаем текст оголошення).
- Визначаєм бюджет рекламної кампанії.
- Після перерахованих вище заходів відбувається підписання договору і ми починаємо роботу.
Щоб замовити контекстну рекламу сайту контактуйте з нами |